The Bear
System
Carmy attempts to retrain the employees of The Original Beef of Chicagoland but faces resistance; in need of backup, he brings on a talented young chef to help.
Hands
A surprise health inspection reveals the cracks in the restaurant's foundation; Carmy goes head-to-head with Richie.
Carmy and Richie cater a kid's birthday party; Tina and Sydney work together; Marcus makes donuts.
Richie notices the neighborhood is changing; Sugar and Carmy clean up the office.