The Idol
A troubled pop star has her passion for making music reignited by Tedros, a magnetic nightclub impresario with a sordid past in this drama series starring Abel "The Weeknd" Tesfaye and Lily-Rose Depp.
Pop Tarts & Rat Tales
As Jocelyn preps for her triumphant return, a leaked photo sends her team into crisis mode just as a journalist arrives to do an in-depth profile on her; Jocelyn has a chance encounter with nightclub owner Tedros.
Double Fantasy
After clashing with her team over her album's first single, Jocelyn pushes herself to the limit on the set of her new music video, while Nikki sees potential in backup dancer Dyanne; Tedros introduces Jocelyn and Leia to Izaak and Chloe.
As Tedros inserts himself into Jocelyn's life by offering input on her wardrobe and collaborators, Leia brings her growing concerns to Chaim and Destiny. But when her team suddenly begins to soften toward Tedros, Jocelyn becomes even more emotionally tethered to him.
While fighting for the upper hand in her relationship with Tedros, Jocelyn becomes determined to introduce her new persona to the world; Jocelyn's team discusses her increasing involvement with Tedros and his inner circle.
Jocelyn Forever
While planning a showcase for her next tour, Jocelyn begins to take control of her relationship with Tedros.