The Ignorant Angels
Antonia discovers that her late husband was having a homosexual affair with a man named Michele; she finds herself building an unexpected friendship with Michele, and they both learn to know each other and accept each other.
Antonia is married to Massimo; their life is peaceful, and their relationship seems perfect; Antonia doesn't know that Massimo is cheating on her with a young opera house stage painter, Michele.
Antonia and Michele meet again thanks to his friends; a meeting and clash is born that will lead them to bond more and more; the others in the group also deal in their own way with the void left by Massimo, going back with their memories.
As Michele and Antonia start hanging out, they exchange confidence, memories of Massimo, and intimate details; they find points of contact in the pain they're living; they feel connected, but it's difficult to identify how they feel.
Asaf, Serra's nephew, arrives in Rome; he is a seductive man who charms the entire group; Michele and Antonia spend more time together and get to know each other better.
Under Michele's troubled eyes, Antonia and Asaf begin to feel something for each other; Luciano would like to make his relationship with Riccardo official, but the topic opens up debate.