The Last Woodsmen
In the Pacific Northwest, Jared Douglas and his logging crew risk life and limb to harvest some of the planet's most remote and valuable trees. But getting these giants from the forest to market is deadly.
Jared vs. Goliaths
In the Pacific Northwest, Jared Douglas and his logging crew risk life and limb to harvest some of the planet's most remote and valuable trees; getting these giants from the forest to market is deadly.
Drowning in debt, Jared is doing everything he can to keep his business afloat and his workers employed; when foul play threatens to sink his float camp, Jared fights back as his fallers play a game of dominos to get high-dollar trees to market.