The Purge
What Is America?
Once a year, any and all crime -- including murder -- is legal in America for a period of 12 hours.
Penelope prepares for her sacrifice; Rick and Jenna weigh the cost of closing their business deal.
Jane must leave the office; Lila consoles Jenna; Penelope is thrust into the Carnival of Flesh.
Catalina warns Jenna; Henry torments Penelope; Jane goes on a ride along with the Matron Saints.
Joe remembers the past; Miguel confronts Henry; Jane learns a dark truth about David Ryker.