The Secret Saturdays
Secret scientist Dr. Paul Cheechoo and his team accidentally disturb a summoning chamber, unleashing both a violent snowstorm and a wolfish Amarok.
When Doc and Drew go out to celebrate their anniversary, Zak chases away the babysitter only to learn that the Saturday headquarters is being stalked by a cryptid-devouring foe.