The Worst of Evil
A husband and wife, both detectives, volunteer to participate in a dangerous mission to stop a drug trafficking organization.
Severely damaged by the attack, Gicheul strives to find the traitor within the union; Gicheul begins to make a move toward Euijeong as she joins the investigation team again to help Junmo; he gives Junmo the task of receiving their guests from China.