This Is Mark Rober
Former NASA engineer, Mark Rober, became a YouTube superstar thanks to his hilarious pranks and intricate experiments. Using never-before-seen footage, Mark dives deep into the concepts and processes for some of his most viral videos.
Elephant Toothpaste
Mark features some of his biggest, craziest and most visual experiments ever, and highlights his relationship with a young man who motivated his second world record attempt.
In his quest to understand terminal velocity, Mark carefully studies some furry friends before jumping out of an airplane to become a flying human squirrel.
Mark helps viewers dive into three pools; one is filled with 25 million Orbeez, one is filled with liquid sand and one is filled with jello; he unveils a never-before-seen, top-secret blaster.
Mark gets sporty in a field-goal kicking contest with his mechanical creation, shows off a rocket-powered golf club and perfects the art of rock skipping.