Top Chef Junior
Dishing Up Dreams
Twelve of the most talented young chefs from around the country kick-off the competition by putting their dreams on a plate and proving they have what it takes to be the next generation of Top Chefs.
The chefs must create dishes to impress everyone in the family, including the dog.
The chefs team up with the Voltaggio brothers and go head-to-head this week in the first ever Top Chef Jr. culinary Food Fight.