Tracker
Missoula
Colter tracks down a missing young man who has been pulled into a deadly cult and doesn't want to be found.
As Colter helps a young woman locate her free-spirited sister, he digs deeper into how her last days may lead to a dark secret she unearthed in this tight-knit town.
Colter races against the clock to find the missing teenage son of Reenie's close friend Erika.
The odds are stacked against Colter as he is tasked by a convicted murderer's teenage daughter to track down a missing witness who could prove her dad's innocence.
Colter reluctantly teams up with his nemesis, fellow reward seeker Billie Matalon, to track down a missing racehorse.