Vice Principals
Danny McBride (HBO's 'Eastbound and Down') and Walton Goggins (TV's 'Justified' and 'The Shield') team up in this HBO comedy series about two high-school vice principals who forge an unholy alliance to take down the school's new principal.
The Principal
When the principal of a high school retires, two vice principals go to extremes to land the vacant job.
A Trusty Steed
Gamby and Russell invade Dr. Brown's private space; the vice principals are spooked by a school evaluator.
Gamby tries to impress Amanda while on a field trip organized by the history teacher, Mr. Hayden.
Gamby and Russell plan to use a homecoming football game as a way to further break Dr. Brown's spirit.
Dr. Brown orders Gamby to lighten up on discipline; Russell must deal with a disruptive neighbor.
Amanda makes a deal with Gamby; Dr. Brown takes a veteran teacher to task over a shipment of missing books.