Walk the Prank
Join Chance, pals Dusty and Bailey, and kid brother Herman as they plan and execute pranks on their unsuspecting targets. These real and outlandish stunts capture genuine reactions from total strangers and are guaranteed to leave a laughing impression. Think you've got what it takes to Walk the Prank?
Crushed
Chance flirts with a girl via text message, but after she doesn't respond, he starts to believe that Bailey is pranking him.
Chance and Herman learn that their father is up for a big promotion, and they might have to move to a different city if he gets the job.
With the help of "Adventures in Babysitting" stars Sofia Carson and Sabrina Carpenter, the team pranks a few babysitters.
Chance hopes to be voted "Class Clown" for the fourth year in a row but finds out Bailey's also going for the title; Dusty's hoping he gets "Most Academic."