What Am I Eating? With Zooey Deschanel
Zooey Deschanel is on a mission to solve everyday food dilemmas by asking the tough questions.
Big, Fat Lies
Zooey works with correspondents Carlos Parisi and Sophie Roe for the truth about fats.
Zooey Deschanel gets some help from correspondents Carlos Parisi and Kevin Curry to discover cereal.
Zooey gets tips from Dariany Santana and Kevin Curry to uncover the most delicious trends in greens.
Zooey Deschanel and correspondent Paola Valdez explore different kinds of grains.