Wildcard Kitchen
Eric Adjepong gathers rising stars Carlos Anthony, Maria Mazon, and Mika Leon for his culinary card game, with one winner walking away with the others' hard-earned money in an intense battle.
Eric Adjepong invites Aarti Sequeira, Catherine McCord, and Damaris Phillips to spend their ladies' night at his card game as they have a culinary showdown with the final round hinged on the best French toast.