Will Trent
Based on Karin Slaughter's bestselling “Will Trent” series, the series stars Rodriguez as Special Agent Will Trent of the Georgia Bureau of Investigations (GBI), who was abandoned at birth and endured a harsh coming-of-age in Atlanta's overwhelmed foster care system.
When a murder investigation reveals there's more to the story than meets the eye, Special Agent Will Trent relies on his keen instincts and unique experience to uncover the truth.
I'm a Pretty Observant Guy
As the GBI continues its investigation on a missing girl, Will becomes frustrated with the suspect search; Angie is forced to evaluate her current relationships as she follows a new case with Ormewood.
Will and Faith's investigation into a small-town murder has large implications when a connection is drawn to a cold case; the death of a security guard perplexes Angie.
With two dead victims and very few answers, Will and the GBI investigate a call from the state park police alongside the APD; Will makes strides in his partnership with Faith after the two share some personal secrets.
When the wife of a local football hero is shot in a robbery gone wrong, Will is determined to quickly solve the seemingly simple case; Angie and Ormewood investigate the murder of a local realtor.
A double murder leads the unit on a chase to investigate a software firm's activity behind closed doors; Angie does her best to ensure a key witness testifies in her case.