Witness
Juarez
Photojournalist Eros Hoagland captures images in Juarez, Mexico where drug-related violence is prevalent.
Photojournalist Michael Christopher Brown is injured while taking pictures in Libya.
French photojournalist Veronique de Viguerie travels to South Sudan with a militia of farmers who took up arms to protect themselves against Joseph Kony's Lord's Resistance Army.
Photographer Eros Hoagland captures disturbing images of a war between the police and powerful drug gangs in Rio de Janeiro.