Wyatt Cenac's Problem Areas
NRA Problems, Chicken Bone Problems, Birmingham Problems
Wyatt explores National Rifle Association propaganda at the movies, ponders dogs eating chicken bones, and travels to Birmingham, Ala., to learn about police apologies.
Wyatt tries to make coal miners go solar, move millennials into battleships and understand community policing.
Wyatt Cenac discusses banking deserts, explores the unintended consequences of combating mosquitos, and examines the intersection of America's mental health crisis and policing.
Wyatt Cenac discusses the threat of robots taking people's jobs, proposes an alternative to environmentally harmful beauty products, and learns about tools to arm police that are less lethal than guns.