Reševanje domačije: Ranč Raneyjevih Dnevi Raneyjevih še prihajajo
S1, E3: Raneyjevi imajo le še dva tedna časa za rešitev ranča. Marty pohiti z zaključnimi deli na brunarici. Matt odpelje novo generacijo na lov za zlatom.