What's Up, Tiger Mommy?
S8, E2: Kevin's mom, Mrs. Tran (guest star LAUREN TOM) joins Sam and Dean on the road. Checking in on Kevin's mother, the Winchesters discover that Crowley has surrounded her with demons – so they rescue her and take her along on their quest to find the tablet. They soon discover, however, that Kevin wasn't kidding when he said his mother was a strong-willed woman – after she tries to take on Crowley!