S1, E1: Aline is a real diva! She loves urban culture and her life is super hectic. So, it’s only fair that she wants to meet a guy who’s full of attitude and initiative, right? The clones will really need to open up and show bags of personality to reach Aline’s heart. Who will conquer this amazing woman?