Can You Dig It
S1, E4: Newt falls for a wild gopher, and tries to adopt it as her pet. However, it has no interest in being domesticated, and would rather spend its time eating Jeff's prizewinning flowers. Newt must protect the creature, as Jeff won't react kindly to anything destroying his pride and joy.