Decadent Regional Dishes
S2, E7: In Baton Rouge, La., chef Jay Ducote, introduces a French and Cajun-inspired burger; in St. Louis, toasted ravioli stuffed with burnt ends; in Austin, Texas, a gigantic peach-glazed pork chop and peanut butter mousse pie.