MUSHI-SHI OVA
S1, E27: The mushi are said to become uneasy during an eclipse. Tanyu sends Ginko to monitor a village for the appearance of a mushi that causes a neverending eclipse. Her foreboding is justified when the village is enveloped in darkness...