Another Week on Cartoon
This week on Cartoon, Bubu created chaos, a ball was jealous of Oscar, Little Buddy almost broke copyright law yet once again and we watched a trailer to the new Ball of Discord soap opera.
This week on Cartoon, we had a whole special episode about Steven Universe with spoilers, analyzed all the openings, learned that Onion can be mysterious, what happened after the Gem War and what the Crymometer is.
This week on Cartoon, we had the last episode ever, all the cartoons found out that they were part of the show, compared Litte Buddy now versus before, learned all the truth about Gilben and the conspiracy and thanked the fans.
This week on Cartoon, the Narrator was bummed with the cartoons and left to meet the new Looney Tunes, we sang songs, saw Bugs Bunny best disguises, Daffy Duck went to Mars and we gave the Looney Tunes some awards.