The Lost Mantle of Elijah
A young boy, Kai, is entrusted with an Ancient Miracle working Cloak once belonging to a rogue Prophet Elijah, who has returned as a Pirate to find the boy and destroy a Dead Soothsayer's Tomb before he rises from the dead.