Jeff Garcia: Livin' the Dream
Famed Latino comedian and voiceover artist, Jeff Garcia, comes to you from San Manuel Indian Bingo and Casino with his signature improv style. He comments on his family, unreliable cars, white people, marriage and his run-ins with the law.