Bullet Train
Ladybug is an unlucky assassin who's determined to do his job peacefully after one too many gigs has gone off the rails. Fate, however, may have other plans as his latest mission puts him on a collision course with lethal adversaries from around the globe -- all with connected yet conflicting objectives -- on the world's fastest train.