Code Name Banshee
CODE NAME BANSHEE is a high-adrenaline action movie that follows assassin Delilah, nicknamed Banshee. When hired to kill a Congressman, she discovers that she’s been set up by a mercenary working a contract on her former handler Caleb’s life. Delilah speeds through the night and finds he secretly had a family and lives with his 18-year-old daughter under an alias. They reconnect, seeking to find the truth and ultimately find peace as the mercenaries arrive for an epic fight between three skilled killers.