Doctor Sleep
Struggling with alcoholism, Dan Torrance remains traumatized by the sinister events that occurred at the Overlook Hotel when he was a child. His hope for a peaceful existence soon becomes shattered when he meets Abra, a teen who shares his extrasensory gift of the "shine." Together, they form an unlikely alliance to battle the True Knot, a cult whose members try to feed off the shine of innocents to become immortal.