Drumline
Set against the high-energy, high-stakes world of show-style marching bands, "Drumline" is a fish-out-of-water comedy about a talented street drummer from Harlem who enrolls in a Southern university, expecting to lead its marching band's drumline to victory. He initially flounders in his new world before realizing that it takes a more than talent to reach the top.