Locked
From producer Sam Raimi (Evil Dead, Drag Me to Hell) comes this pulse-pounding horror-thriller. A petty thief (Bill Skarsgård) breaks into a state-of-the-art SUV, only to find himself trapped inside. Controlled remotely by its vengeful owner (Anthony Hopkins), the vehicle becomes a deadly prison, hurtling him into a high-speed battle for survival.