Loose Change 9/11
September 11th, 2001. An event and a day many will never forget. However, for a growing population this event did not occur during their lifetime, but is merely a footnote in a new history book. Loose Change 9/11 serves as an alternate history book, setting out to ask the hard questions from that fateful day. Combining the four existing editions into one and incorporating new footage released to the public, this high definition version will hopefully leave you looking at September 11th, and the world, differently. Narrated by Daniel Sunjata of FX's "Rescue Me" with an original score by Mic Cartier.