Monster's Ball
"Monster's Ball" is a hard-hitting Southern drama tempered by a story of powerful, life-changing love. It is the story of Hank (Billy Bob Thornton), an embittered prison guard working on Death Row who begins an unlikely, but emotionally charged affair with Leticia (Halle Berry), the wife of a man he has just executed.