Not a Boy, Not a Girl
From the moment expectant parents announce they're having a baby, the question is always asked: are you having a boy or a girl? But not everyone grows up feeling certain. Meet the young Australians who do not identify as either male or female and hear their stories of growing up non-binary or gender diverse.