OneRepublic: Live In South Africa
A theatrical concert film shot at the Coca- ‐Cola Dome in Johannesburg, South Africa, in front of 20,000 fans. Captured with 20- ‐plus cameras by Banger Films’ team of world- ‐ class cinematographers, the film will capture the energy and magic of the night as these virtuosic pop- ‐stars perform all their smash- ‐hits, including “Apologize,” “Counting Stars” and “Stop and Stare.” Interwoven with epic visuals from South Africa and exclusive documentary interviews, this concert film will be a must- ‐see for OneRepublic’s millions of adoring fans.