Problemista
Alejandro is an aspiring toy designer from El Salvador, struggling to bring his unusual ideas to life in New York City. As time on his work visa runs out, a job assisting an erratic art-world outcast becomes his only hope to stay in the country and realize his dream. From writer/director Julio Torres comes a surreal adventure through the equally treacherous worlds of New York City and the U.S. Immigration system.