Shut Up and Say Something
What’s the point of love if you can’t use it to forgive? Shane Koyczan is an acclaimed international spoken word artist. Seen and heard by millions worldwide, Shane's poignant and powerful poems tackle everything from bullying to body image. When he embarks on an emotional road trip to reconnect with the father he never knew, he unravels the story behind his troubled childhood, providing a powerful and intimate look at how a master wordsmith mines the scars of his past for truth, acceptance and the most important poem of his life.