Speed 2: Cruise Control
Annie is looking forward to a Caribbean cruise with her cop boyfriend, Alex, who purchased the tickets to make up for lying about working on the SWAT team. Their trip turns dangerous, however, when an explosion disables the ship's communication system, and it becomes clear that the vessel is under someone else's control. Alex and Annie must fight for survival as they discover that John Geiger, a crazed passenger, is behind the chaos.