Stuber
A quick-tempered cop who's recovering from eye surgery recruits a mild-mannered Uber driver to help him catch the heroin dealer who murdered his partner. The mismatched pair soon finds themselves in for a wild day of stakeouts and shootouts as they pursue violent criminals through the seedy streets of Los Angeles.