The Adventures of Baron Munchausen
Director Terry Gilliam (Brazil) and an all-star cast including John Neville, Eric Idle, Oliver Reed and Uma Thurman deliver this tale of the enchanting adventures of Baron von Munchausen on his journey to save a town from defeat. Being swallowed by a giant sea-monster, a trip to the moon, a dance with Venus and an escape from the Grim Reaper are only some of the improbable adventures.