Traffik
Brea and John embark on a romantic weekend getaway to an isolated estate in the mountains. They are pleasantly surprised when two of their friends, Darren and Malia, also show up unexpectedly. Their plans for fun soon give way to terror when members of a violent biker gang invade the peaceful countryside. Banded together, they now find themselves in a fight for their lives as their assailants will stop at nothing to protect their secrets from the outside world.