Under
UNDER [SI:] recounts the birth of the underwater ecomuseum in Cannes, near the southern shore of le Sainte-Marguerite. Six monumental statues are immersed between the Lérins Islands under the gaze of their creator, the sculptor Jason deCaires Taylor.