Dr. T & the Women
Wealthy, successful gynecologist Sullivan Travis (Richard Gere) loves his seemingly perfect life. Unfortunately, his wife has a sudden mental breakdown, his lesbian daughter prepares to tie the knot with a man, daughter No. 2 obsesses over conspiracies, and his sister-in-law consumes a gallon or two of champagne daily. Luckily, Travis discovers a woman (Helen Hunt) who may hold the answers to his problems.