Central Intelligence
Bullied as a teen for being overweight, Bob Stone (Dwayne Johnson) shows up to his high school reunion looking fit and muscular. While there, he finds Calvin Joyner (Kevin Hart), a fast-talking accountant who misses his glory days as a popular athlete. Stone is now a lethal CIA agent who needs Calvin's number skills to help him save the compromised U.S. spy satellite system. Together, the former classmates encounter shootouts, espionage and double-crosses while trying to prevent worldwide chaos.