High Plains Drifter
In this Western, a drifter with no name (Clint Eastwood) wanders into a small town, where his gun-slinging abilities are in high demand. When the drifter rides into Lago, he is met with incredulity and disapproval by the townspeople. But once he shows his skills with a pistol, the locals realize he may be able to help them fend off a band of criminals who have been terrorizing the town. He agrees to help the townspeople, but does so with his own secret agenda.