Austenland
Socially awkward Jane Hayes (Keri Russell) is obsessed with the works of Jane Austen and fantasizes about the character of Mr. Darcy. She scrapes together as much money as she can and takes off for Austenland, a British theme resort where guests immerse themselves in a romantic fantasy worthy of Austen herself. However, because Jane's limited funds do not allow as many privileges as other guests, her chance at a fling with her very own Mr. Darcy may be limited as well.