Resident Evil: Welcome to Raccoon City
Welcome to Raccoon City, once the booming home of pharmaceutical giant Umbrella Corp. The company's exodus left the city a wasteland, a dying town with great evil brewing below the surface. When that evil is unleashed, a group of survivors must work together to uncover the truth behind Umbrella and make it through the night.