Mr. Bean's Holiday
When London's wet weather becomes too much to bear, pratfall-prone Mr. Bean ]heads to the French Riviera for some fun in the sun. As usual, his plans do not go smoothly, and he is mistaken for both a kidnapper and an award-winning filmmaker when he arrives with a Romanian director's son and an aspiring actress in tow.