JACK REACHER: NEVER GO BACK
Jack Reacher returns to enforce his bold brand of justice in the action-packed sequel based on Lee Child’s best-selling Jack Reacher series. When Army Major Susan Turner is framed for treason, Reacher discovers she’s the target of a massive government conspiracy. With help from Turner and a mysterious new ally, Reacher risks everything to take down a powerful organization that will stop at nothing to protect its secrets.