Charlie Wilson's War
Academy Award winners Tom Hanks, Julia Roberts and Philip Seymour Hoffman star in this compelling and witty film from Oscar-winning director Mike Nichols and Primetime Emmy-winning writer Aaron Sorkin. Based on the outrageous true story, Charlie Wilson's War shows how one congressman who loved a good time, one Houston socialite who loved a good cause and one renegade CIA agent who loved a good fight conspired to bring about the largest covert operation in history.